wtorek, 28 czerwca 2016

To jeszcze nie nowy rozdział ;)

Drodzy czytelnicy mam dla Was dzisiaj nietypowe zaproszenie.
Czy jest tu ktoś kto chciałby być częścią magicznego świata, kto chciałby zwiedzić Pokątną, kupić własną różdżkę, sowę i przybyć do Hogwartu wielkim pociągiem, a na końcu nałożyć na głowę Tiarę Przydziału i rozpocząć nową przygodę? I przede wszystkim nie być zwykłym mugolem.
Myślę, że każdy kto choć raz zagłębił się w przygody Harry'ego Pottera od zawsze marzył o liście wysłanym przez sowę, oznajmiającym, że zostało się przyjętym do Hogwartu. I choć każdy o tym marzył, wszyscy zdawali sobie sprawę, że to nierealne. W końcu jedenaste urodziny minęły bez tego oczekiwanego listu, przynajmniej moje.
Ale jest na to alternatywa. Jeśli macie ochotę na wielką przygodę, to Argo Magic School daje wam tę możliwość. Tam możecie się poczuć jak prawdziwi czarodzieje. Tam zostaniecie przydzieleni do jednego z czterech domów, będziecie uczęszczać na niezwykłe lekcje, na których będziecie przede wszystkim wyśmienicie się bawić.
Tak więc jednym słowem, serdecznie zapraszam Was do Szkoły Magii 
"Argo Magic School" 
Nowy rok szkolny rozpocznie się za jakieś dwa, trzy tygodnie. Po resztę informacji zapraszam na stronę.




I na koniec życzę dobrej zabawy.
Pozdrawiam,
AniaXXX

7 komentarzy:

  1. Kiedy ukaże się następna notka?Już nie mogę się doczekać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero co zakończyła mi się dość intensywna sesja, więc notka jest ledwo zaczęta. Musicie uzbroić się w cierpliwość i poczekać maksymalnie dwa tygodnie, choć postaram się szybciej ;)

      Usuń
    2. Minęło już TRZY tygodnie a rozdziału NIE MA...

      Usuń
  2. .... ja tam wole nowy rozdział eee albo z 20 :p hehe własnie doszłem do tego i musze stwierdzić że lepszego ff wżyciu nie czytałem a mając już 27 lat i przeczytane hu wie ile ff to nie lada wyczyn by mnie aż tak zaskoczyć ... w zasadzie stwierdzam że to mi się bardziej podoba od orginału wielkie dzięki za taką cudną lekturę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię na moje opowiadanie Tears Dont Fall.Mam nadzieję, że Cię zaciekawi. Opowiada historię zagubionego w sobie chłopaka, który codziennie toczy walkę z otaczającymi go, jak i swoimi wewnętrznymi demonami.
    http://tearsdontfallbyedi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam z AMS! Zarabisty blog!

    OdpowiedzUsuń