poniedziałek, 14 września 2020

Prorok Codzienny 6

Cześć. Dzisiaj jeszcze bez nowego rozdziału. Dziś przychodzę z prośbą do Was. Taka trochę prywata ;)
Chce Was prosić o odpowiedź na jedno pytanie. 
Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem stworzenia strony na FB, na której będę publikować swoje torty i ciasta, a docelowo je sprzedać. Do tego potrzebuje chwytliwej nazwy, która docelowo ma być nazwa mojej cukierni. Choć na razie cukiernie mam tylko w głowie to chcę zacząć budować swoją markę. Wymyśliłam cztery nazwy i ciężko jest mi się zdecydować na jedną. W każdej jest coś co mnie przyciąga. Dlatego jeśli masz ochotę proszę poukladaj je w taki sposób, że jakbyś zobaczył/a 4 cukiernie o takich nazwach to która najbardziej by Cię do siebie zachęciła, od najlepszej do najgorszej. 
Oto moje propozycje:
1. ZatortowAnna
2. Pociąg do słodkości
3. Słodkie zacięcie
4. Wypieki nie z tej Ziemi
Liczę na Was, a w zamian obiecuje rozdział w kolejną niedzielę. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam,
AniaXXX

4 komentarze:

  1. Mój ranking:
    1.ZatortowAnna
    2.Pociąg do słodkości
    3.Wypieki nie z tej ziemi
    4.Słodkie zacięcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam stronę i posty.
    Staram się zostawiać choć krótki komentarz.
    Anna Kudłaciak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wsparcie. Dopiero teraz zauważyłam Pani komentarz tutaj :)
      Pozdrawiam,
      AniaXXX

      Usuń
    2. Nie ma za co.Miło że mogłam pomóc...

      Usuń