środa, 19 sierpnia 2015

Prorok Codzienny 2

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Charlotte9 z bloga Drugie Pokolenie. Bardzo jej dziękuję za tę nominację. Niestety nie lubię bawić się w takie łańcuszki, dlatego nie będę nominować kolejnych blogów, ale na pytania chętnie odpowiem.

1. Dlaczego piszesz bloga?

Na początku z nudów, teraz, bo sprawia mi przyjemność to, że coś co tworzę podoba się tylu czytelnikom.
2. Czy narracja w Twoim odpowiadaniu ma jakiś głębszy sens, czy po prostu tak lepiej Ci pisać?
Po prostu lepiej mi się tak pisze.
3. Jak znajomi/rodzina reagują na wieść, że masz bloga? Chyba, że nie wiedzą...
Wie tylko siostra. Gdy się dowiedziała to była zdziwiona (przynajmniej tak mi się wydaje), teraz twierdzi, że podoba jej się to opowiadanie, choć woli inną tematykę.
4. Możesz się pochwalić jakimiś osiągnięciami w pisaniu?
Niestety nie
5. Jakiej muzyki słuchasz? Możesz wymienić tytuły bądź piosenkarzy/piosenkarki/zespoły?
Polski hip-hop. Peja, Chada, Sobota, Śliwa, Pih i wiele innych
6. Co z hobby? Co robisz w wolnym czasie?
Lubię bawić się w kuchni, czy to gotując, czy piec. Jak się nudzę to piszę to opowiadanie.
7. Książki godne polecenia. Co lubisz czytać?
Lubię przygodowe książki. Szczerze polecam sagę Zwiadowcy Johna Flanagana
8. Czy szczególnie lubisz jakiś film? Może serial?
Seria Szybcy i wściekli i Zielona mila to wg mnie najlepsze filmy.
9. Jeśli wakacje, to gdzie?
Morze, byle jakie, ważne aby była plaża, morze i słońce.
10. Ulubieni aktorzy (obowiązkowo wszyscy!).
Johnny Depp, Helena Bonham Carter, Vin Diesel, Paul Walker
11. Co sądzisz o mich wypocinach? Jeśli w ogóle je czytasz...
Przeczytałam. Fajny styl pisania, jednak jeśli chodzi o tematykę to nie bardzo mi podpasowała, dlatego, że nie czytałam książki o tych bohaterach nie z HP, szczerze to nie wiem z jakiej ksiązki oni pochodzą.

Jak już pisałam nikogo nie nominuję.
Kolejny rozdział już w piątek.
Pozdrawiam, 
AniaXXX

3 komentarze:

  1. Pozostali są dziećmi bohaterów z serii Ricka Riordana ,,Percy Jackson i bogowie olimpijscy" oraz ,,Herosi olimpijscy".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż nie, nie wszyscy.

      Usuń
    2. Rozdział w piątek? Czeka mnie zabawa! I sorry za trzy komentarze, jak tylko kończyłam jeden to przypominałam sobie o innej sprawie. Pozdrawiam

      Usuń