środa, 3 września 2014

Witajcie!!!


Postanowiłam założyć tego bloga, ponieważ do mojego pierwszego opowiadania na razie straciłam wenę. Od razu ostrzegam, że notki nie będą pojawiały się regularnie, ze względu na to, że w tym roku czeka mnie matura i egzaminy zawodowe, więc może się zdarzyć, że nie zawsze będę miała czas.
Co do treści bloga to główna bohaterka ma na imię Nicole. Wraz z postępem akcji dowiecie się o niej innych rzeczy.
To na tyle, więc pozostaje mi zaprosić was do czytania. Pierwszy rozdział już za chwilę.
Ania XXX

Edit.
Hej.
Minęło już trochę czasu, a ja z powodu kwarantanny postanowiłam tu zajrzeć. Przeczytałam to co wymyśliłam dobrych parę lat temu i na razie wzięłam się za poprawianie rozdziałów, co by chociaż za to co tu się pojawiło się nie wstydzić. Poprawiam głównie literówki i jakieś takie podstawowe błędy oraz oprawę graficzną.
Nie obiecuję nic więcej, bo skoro to opowiadanie nie jest jeszcze skończone to oznacza, że nie potrafię dotrzymać takich tajemnic, ale być może coś zdziałam.
Zabawne jest to, że kiedy pisałam tego pierwszego posta czekała mnie dopiero matura, a teraz jestem już po studiach, przyszła szara rzeczywistość, praca i wgl, a mnie nadal coś mnie tu trzyma.
Nie wiem, czy jeszcze ktoś tu zagląda, ale jeśli tak to trzymajcie kciuki za moje postępy.
Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje, że do zobaczenia.
AniaXXX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz